Sunday, October 26, 2008

Maya is geboren!!

Maya

MAYA DINY WERKHOVEN is geboren op woensdag 22 oktober 2008 om 12.50 uur.

Ze weegt 3290 gram en is 50 cm lang. Ze is met een onderwaterbevalling ter wereld gekomen, een hele mooie belevenis! Wederom een korte bevalling, om 7 uur had ik in de gaten dat het die dag waarschijnlijk ging gebeuren en dus bijna 6 uur later lag ze in mijn armen in het grote bad in het ziekenhuis.......hier is het normaal dat men in het ziekenhuis bevalt voor degene die dat nog niet wisten... Wel 1 uur langer dan bij Indy dus we vonden het zelf lang duren!! Alles gaat hartstikke goed, zowel met Maya als met mij. Heel fijn om weer zo'n klein lief hummeltje in je armen te hebben. Ik heb 6 dagen kraamhulp en het is hetzelfde vrouwtje als ik bij Indy had. Een schat van een meid die heel erg behulpzaam is. Ik hoef niks zelf te doen, er wordt gepoetst, eten gekookt, met Indy gespeeld en voor gezorgd. Natuurlijk wordt ook Maya in de watten gelegd ;-)

We hebben al veel kraamvisite gehad en ook de familie in NL hebben al kennis gemaakt met Maya via de webcam, inclusief beschuit met muisjes!! We verwachten de familie binnenkort ook hier dus daar kijken we al naar uit met zijn allen.

Allemaal super bedankt voor alle lieve reacties, kaartjes, kado's! Ook Indy wordt niet vergeten, heel lief!

Ze heeft haar eigen website waar je foto's, video's en verhalen kan bewonderen. Klik HIER voor de site te zien. Je kan je tevens aanmelden op de mailinglist zodat je automatisch een e-mail ontvangen zodra er iets nieuws vermeldt is op de website. Dit kun je vinden op de 1e pagina, helemaal rechts onder "mailinglist".

Voor degene die het niet wisten, Indy heeft ook een mailinglist. Klik daarvoor HIER om je aan te melden.

Ook deze site heeft een mailinglist by the way.

2 comments:

  1. Hee Anouk, Ben en Indy!

    Proficiat met de geboorte van jullie tweede dochter en zusje! Wat een lieve foto weer! Wat fijn dat alles zo goed gaat met iedereen. Geniet er maar lekker van!

    Dikke zoen uit Groningen van Karlijn

    ReplyDelete
  2. Hoi Ben en Anouk,

    Wat een leuk kaartje hebben we gekregen. En wat een leuke naam.
    Maya de bij, dachten wij.
    Veel geluk met de tweede dochter. Leuk 2 meiden, ik spreek uit ervaring.
    Groet Antje

    ReplyDelete