Sunday, November 09, 2008

Er is iemand jarig......

34 jaar, onze Benny!!

Hij is weer een jaartje ouder, onze Benny! Het huis was versierd, Indy en ik hadden samen de balonnen opgeblazen (Indy gaf ze mij aan) en we hebben de hele dag het liedje “happy birthday” geoefend....... Indy dacht zelf dat het haar verjaardag was als je het mij vraagt. Ze bleef ook maar steeds om “cake” roepen! Heel vreemd!!!

Wendy en Jeroen zijn blijven eten en natuurlijk werd het Shoarma a la side, compleet met frietjes, (veel) knoflooksaus, pitta broodje en coleslaw en een potje bier niet te vergeten he?! Taart stond op het nagerecht, zoals de Aussies dat hier altijd doen.

Indy loves cake!

Ik had mooi kaarsjes gehaald voor op de taart alleen had ik niet gezien dat het fopkaarsen waren die maar niet uit wilde gaan!! We bleven maar blazen met zijn allen en Indy snapte er helemaal niks van. Maar lol hadden we..........

Indy in de ballenbak

Indy nog even lekker in de ballenbak en toen naar bed. Rust in de tent!

Mensen, namens Ben iedereen harstikke bedankt voor de felicitaties, kaarten, Ecards en kado's die weer gestuurd zijn! Ondertussen zijn we alweer bezig met de voorbereidingen voor het kinderfeestje voor Indy dat as. zaterdag alweer is. (donderdag is ze jarig) Tis druk, maar wel gezellig!

3 comments:

  1. Hallo jongens,

    Wat een gezellige verjaardag heb je weer gehad Ben!
    Een prachtige foto, samen met jullie 2 prachtige dochters.
    Morgen nog 5 weekjes we kunnen niet wachten.

    Liefs en een dikke knuffel,
    opa en oma v.d. duifjes xxxx

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's
    Ik tel alleen geen 34 kaarsjes hoor!!
    Nogmaals Proficiat
    Groet Antje

    ReplyDelete
  3. Proficiat met je mams Anouk!

    x Annelies

    ReplyDelete