Monday, April 30, 2007

BOEREN KAMPIOEN!!!!

Ik kan het niet laten om zo ver weg van dat eredivisie-gebeuren toch te reageren.. Onze brabantse jongens hebben het dan toch weer geflikt: PSV is Kampioen!!!!
Na het onnodig spannend hebben gemaakt van die flutcompetitie (mede natuurlijk door de blessure van de Alex de tank!) en de mensen uit Alkmaar en Amsterdam een beetje hoop te hebben gegeven is het de boeren toch nog gelukt het kampioenschap binnen te halen!!!!

BOEREN!!!!!!!!!!!!!!!

Jong geleerd.....

Volgend jaar niet meer zo spannend maken en zonder Ronald K.en zijn idiote technische staf, en met een goede coach die wel met onze zuid-amerikaanse talentjes om weet te gaan.

Ik volg de sporten hier in zuid Australie veel meer maar kan m'n clubje uit brabant toch nog niet loslaten, BOEREN KAMPIOEN!!!!!

KAMPIOENEN OLE OLE!!!

ED 31-04-2007
Mirakel: PSV toch kampioen
EINDHOVEN - Krankzinnig, bizar, ongelooflijk, fantastisch, geweldig en onvergetelijk. De ontknoping in de titelrace kon zondag louter beschreven worden met superlatieven. De ontlading paste daarbij. Zelden zal het Philips Stadion zo uit zijn bol zijn gegaan als op het moment dat de speaker alle onzekerheid wegnam door te melden dat de twintigste landstitel voor PSV een feit was.

- Bedankt William, Etienne en fam. Van de Kerkhof -

3 comments:

  1. AnonymousMay 01, 2007

    Het was inderdaad een zinderende middag!! Wij hebben de wedstrijd live via Versatel bij Harm zitten kijken. Ik werd gek als er onder weer een balkje in beeld kwam, met een tussen stand: o jeee, op de andere velden is weer gescoord...

    Uiteraard zijn we nog even volkomen onverwacht naar de stad geweest! Het was er beren gezellig!!

    En inderdaad, die fiep komt me bekend voor. graag gedaan!!

    Ben, sorry voor het gezoek in de gids. Ik had me vergist, er was dit weekend geen F1

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 01, 2007

    Hee daar,
    Deze spanjaard is live wezen kijken in het stadion. Het was echt een geweldige sfeer; vol snijdende spanning (waar zelfs ik kippenvel van kreeg) en een overweldigend applaus! De man achter mij zei dat hij al 20 jaar naar het stadion ging om live PSV te kijken, maar dat ie nog NOOOOIT zo'n spannende wedstrijd kon herinneren!
    Vanmiddag rond 7uur wordt PSV vanaf het stadion gehuldigd en zal zijn tour door EHV gaan maken...

    Dikke kus,
    Mirke.

    Ps. dat pakje van Indy hebben ze die ook in het "Real-Madrid's"?

    ReplyDelete
  3. En met een Belg (Timmy Simons) in jullie team! Het is dus ook een klein beetje onze kampioenstitel. ;-)
    Groetjes van de Belgen uit Adelaide,
    Tom, Hilde, Nathan en Levi

    ReplyDelete