Friday, March 13, 2009

Ladies night 2x en Fringe Festival

Nee, geen typfout mensen: maar 2 weekenden achter elkaar had ik Ladies night. De eerste vrijdagavond zijn we wat wezen eten en hierna de pokies in geweest.

girls night out

$$$$$$

Pokies is een soort van gokhal met onwijs veel apparaten, die zie je hier overal in bepaald soort restaurants. Je speelt met 5ct dus kan heeeeel erg lang spelen voor 10,=) Ik had al gelijk prijs en had mijn inzet verdubbeld binnen de minuut! Maar goed, na 1 minuut spelen is het natuurlijk niet gedaan. Dus een uurtje later was de 20,= dan ook op, helaas pindakaas. Maar ik moet zeggen, als je om 2.15 uur thuis komt is het 's ochtens verdraaid vroeg op als je kids hebt!!

De week hierop nog een ladies night (kan er niks aandoen!)
We hebben ook deze avond de bloemetje buiten gezet! We waren maar liefst met 17 dames, niet mis dacht ik zo! Eerst naar Cafe Oostende, het Belgian Beer cafe van Adelaide.

All the ladies

De hele tafel stond vol met pannetjes mosselen, puntzakken friet met mayo, Trappistenbier en Kriekjes. Genieten hoor.

Mosselen natuurlijk

Oooh lekker!!!

Hierna zijn we naar de opening van het Fringe Festival geweest, dat de komende 3 wken in de stad plaatsvindt. Het was mega druk overal.



Het filmpje hierboven is nog eens niet op de Fringe maar in de stad op straat. Kun je nagaan hoe druk het op de Fringe was!

Onderweg naar de Fringe vollop straatmuziekanten en volle terassen. Ja mensen, het zijn weer gezellige tijden hier in Adelaide.... ;-) Toen mijn vriendin me vroeg of we voor 3 uur thuis zouden zijn, moest ik lachen en zei: "haha, wat ben je allemaal van plan man???!!!" nou, uhhh; ik heb nog een peut gas moeten geven om 3 uur net te halen kan ik je zeggen.... en nu gaan ze deze ladies night maandelijks organiseren!!! Aaaaaiiii (maar we hebben wel plezier gehad ;-P

Februari en Maart zijn de gezelligste maanden van het jaar in Adelaide. Mensen vanuit heel Australie komen dan hierheen voor de festivals. South Australia noemen ze ook niet voor niks: "Festival state". Weekend erop staat Womadelaide op het programma.......binnenkort verslag ;-)

1 comment:

  1. Het ziet er weer gezellie uit!!
    Ben benieuwd naar het volgende verslag...
    Hoe houden jullie het vol?????


    Gr,
    Annelies

    ReplyDelete