Monday, November 13, 2006

Indy is geboren!!!

Zoals de meeste mensen die op deze site kijken wel zullen weten, loop ik een 2-tal weken achter met de site! Dit is niet zonder reden: Het allermooiste in ons leven is na 9 maanden bij ons. Onze lieve meid is geboren op 13 (!!) november j.l. Ze heet Indy Imelda Werkhoven en ze is KEI lief en knap ;-)

Hier is ze dan!!

Even naar NL bellen

De bevalling is allemaal super gegaan, snel, heftig en erg pijnlijk maar goed.......gelukkig maar van korte duur. Ik heb een site gemaakt voor ons Indy hier kun je ook over “de grote dag” lezen. Klik HIER voor een verslagje over deze dag. In het menu op deze site kun je ook rechtstreeks naar Indy’s site: onderaan in het keuze menu bij “links” zie je een foto’tje van Indy. Als je hierop klikt wordt je automatisch doorgelinkt naar haar site.

Ik wil bij deze iedereen enorm bedanken voor de grote hoeveelheid kaarten, kado’s, telefoontjes en e-mails want het is echt geweldig hoe veel mensen aan ons denken!! BEDANKT MENSEN!! Zelfs mensen die wij persoonlijk helemaal niet kennen laten van zich horen. Sommige die via via op onze site zijn gekomen en ons gewoon volgen. Ik heb begrepen dat de opa’s en de oma in NL ook erg in de watten gelegd worden en veel mensen op bezoek krijgen voor lekker een beschuit met muisjes te eten. Harstikke leuk om te horen!!!!!!!!!

Op de weegschaal

Voetenafdruk maken

Eindelijk rust voor ons Indy

Ze woog bij de geboorte 2970 gram en was 47 cm lang.

4 comments:

  1. Hallo Anouk en Ben!
    Wat is de pagina weer mooi bijgewerkt. Zelfs foto's die we nog niet kenden. Heerlijk om af en toe weer een leuk berichtje te lezen. Vooral nu jullie ouders zijn van zo'n lekker popke!
    Heel veel geluk en gezondheid voor jullie drieën!

    ReplyDelete
  2. Hey Noek en Ben,
    Wat is internet toch een mooi verschijnsel, zeg! Elke ochtend ff jullie en Indy's site tjekken en mijn dag kan beginnen! Leuk om zo op de hoogte te blijven! Knuffel Monique uut Neindhoven

    ReplyDelete
  3. Hallo pappie en mammie.
    Knap dat je alweer tijd hebt om twee sites bij te werken,ziet er bij alletwee weer mooi uit.
    Maar voorlopig blijf ik er toch bij dat ze het meest op papa lijkt,hahaa.

    Groetjes,Annelies en Fred.

    ReplyDelete
  4. Hallo, ook namens ons proficiat nogmaals. Het kan aan mij liggen(of de pc op mijn werk) maar dez site van Indy doet het vanaf hier niet.... Ik probeer het thuis nog wel ff.

    We bellen snel. Groeten van een andere kersverse Papa en Mama, en ook van ons dochtertje Laura natuurlijk!!
    Etienne

    ReplyDelete