Sunday, June 25, 2006

Filmpje dolfijnen

6 comments:

  1. AnonymousJune 26, 2006

    Ha Anouk en Ben,
    Wat een prachtig filmpje. Hebben jullie dit met de digitale camera gemaakt. Het is prachtig, volgens mij ouder en kind dolfijn of niet?
    Prachtig leuk om mee te kijken!
    Veel liefs Theo en Imelda

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 26, 2006

    Hey Anouk.

    Lijkt me een leuk filmpje, ben gek op dolfijnen, maar ik zie ook niks.
    Zelfs geen stilstaand beeld.
    Misschien komt het nog goed.

    Groetjes,Annelies.

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 27, 2006

    Hey Anouk & Ben,

    Wat schattig die dolfijnen. Ik kan het wel zien en horen echt heel erg gaaf.
    Jammer dat Australie verloren heeft net zoals Nederland niet eerlijk!!!!!

    Groetjes Wendy

    ReplyDelete
  4. AnonymousJuly 04, 2006

    Hey Ben en Anouk,
    Ha ha ik begin eens een keer met Ben... Wat een mooi filmpje.. Is weer eens wat anders (doelend op alle lachuh filmpkes!) Knffl Monique (die van Dijkman)

    ReplyDelete
  5. AnonymousJuly 13, 2006

    Hey, leuk man( en vrouw natuurlijk). Wat zijn het toch geweldige dieren, die dolfijnen! Wij hebben met ze gezommen in Cuba. Sinds die ervaring weet ik waarom iedereen het zo'n geweldige dieren vind! Is dat bij jullie in de haven of zo?

    Maar, wie is toch die brabantse boeren mannen stem die ik de hele tijd op de achtergrond hoor? Kun je die niet van het filmpje wissen, want daardoor wordt het meteen een stuk minder Idyllisch.......

    Whahhahaha, geintje

    groeten Belg

    ReplyDelete
  6. Hoi luitjes

    Echt kikken dat dolfijnen filmpje ,kon hem wel aan de praat krijgen,jullie boffen toch maar.
    groetjes Christien

    ReplyDelete