Wednesday, May 10, 2006

Australische rakker op komst

Links hoofdje met armpje voor het gezicht, rechtsboven zie je een beentje de lucht in. Navelstreng in het midden goed te zienJa, jullie zien en lezen het goed: We zijn in verwachting!!!!! 18 november ben ik uitgeteld. Alles gaat kei goed met me, ik voel me goed, helemaal niet ziek of misselijk dus dat gaat prima he?!! Buik groeit ook al, das wel eruggg wennen voor me moet ik zeggen; Broeken die je niet meer fatsoenlijk dicht krijgt of zelfs helemaal niet meer! Verder wat moe en wat last van de hormonen, maar daar heeft Ben de meeste last van hahaa)

De foto's zijn vandaag genomen in het ziekenhuis hier in Gawler (12 weken zwanger)Ons kindje is nu van kruin tot billen 6 cm lang, de benen meten ze niet mee omdat deze moeilijk te meten zijn ivm constant bewegen. Deze echo was om te kijken of er aanwijzingen waren voor het Down-syndroom, gelukkig zag dit er allemaal goed/normaal uit. Hij/zij was zo beweeglijk: Benen schupte alle kanten in!!!! Ze konden nog niet zien of het meisje/jongen was. Wel heeft zij/hij hele lange benen!!!!!!!!!! (of een voetballer of een model, hahaha)Ook wel leuk om te weten dat onze kleine de Australische nationaliteit krijgt bij geboorte. Raar idee wel dat mom and dad dat dan nog niet hebben......

Links, duidelijk het gezichtje te zien















-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Even iets heel anders: Ze hebben hier fluffylaarsen te koop die "Anouk Boots" heten, vond het wel grappig om dit even te melden! Je kan ze HIER zien.

5 comments:

  1. Lieve Anouk en Ben

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met het zwanger-zijn.
    Als die hormonen voor Ben echt te gek worden kan hij hier altijd een broodje shoarma komen eten.
    Anders ook natuurlijk! Mag jij ook meekomen.....
    Geniet van deze tijd want voor je het weet zijn jullie met z'n drietjes!
    Veel liefs,
    Chloë, Guillaume, Willem (in CP) en Lenie

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 11, 2006

    Lieve Anouk en Ben!

    Al uitgebreid gefeliciteerd via de mail en de msn, maar bij deze ook op de site:

    GEFELICITEERD!!!!!

    Echt kei-leuk voor jullie!

    Liefs van jullie nichtje uit Groningen. xx

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 13, 2006

    Okay, dan kan ik ook niet achterblijven! PROFICIAT NOGMAALS!! Enne Ben, ik ken het probleem> Zoals je weet. Maar geef ze maar gewoon gelijk... Dan komt het wel goed. trouwens dat aanbod van dat broodje shoarma zou ik wel aannemen.!!

    Groeten Etienne

    ReplyDelete
  4. AnonymousMay 14, 2006

    Hi Anouk en Ben
    Ik zag dat je bij mijn site had geschreven, nu dat is niet onze nw.auto hoor, dat was even een leen auto. Ik heb weer mijn eigen nieuwe auto terug. En met Tim gaat het perfect op het werk lekker dagdienst nu, en nog beter verdienen ook.
    En het belangrijkste nu, Jullie Van Harte Gefeliciteerd met de komst van de Australische rakker.
    Hopelijk blijf je je goed voelen, en anders maar denken het hoort er bij, en straks heb ik er iets moois voor terug.
    Groetjes Tim en Lidia

    ReplyDelete
  5. Even naar de advertentie van de Anouk boots gekeken: "Oversized, super fluffy" staat er, is dat de echte Anouk over een paar maanden? ;-)

    ReplyDelete